Saturday, January 12, 2008

ســلمي

بســم الله الرحمـن الرحيــم

طبعـا انا بقالي فتره أبتدي كل مدونه بإعتذار عن غيابي وعن تقصيري ناحية المدونه وأنا ماعنديش عذر غير إني عندي حاله من البعد عن النت عموما مش قادره أكتب أي حاجه ولو فتحت بحب أستمتع بقراءة مدوناتكم وفعلا تفاعلكوا واحشني جدا إدعـولي وإن شاء الله أرجع أكتب تاني


السؤال دلوقتي أنا جايه أكتب عن إيه


أنا ماعنديش موضوع أنا عندي خبر أو حدث مفرحني قوي وحسيت إني عايزه أقولكم وتفرحوا معايا


الخبر هو العنوان سلمي


سلمي هي أحدث مولوده في عيلتنا بنت أخويا الكبير


ملاك مايغرفش أي شئ عن الدنيا ولا نوبها ولا قسوتها



تخيل متعتك وإنت شايف ملاك


ربنا يخليهالنا ويحميها لأبوها واموها وتكون الخلف الصالح ياااااااااااااااااارب



أنا هوريكوا صور سلمي بس أمانه عليكم كل اللي يشوفها يسمي الأول

ويقول بسم الله ما شـاء الله

وآدي الصــور































9 comments:

عصفور المدينة said...

ماشاء الله تبارك الله ربنا يحفظها

Unknown said...

بسم الله ماشاء الله
اللهم بارك ربنا ينبتها نباتا حسنا

ma 3lina said...

ما شاء الله لا قوة إلا بالله

بورك لكم في الموهوب وشكرتم الواهب ورزقتم برها وبلغت أشدها

وتتربى في عزكو

:D

بنت الصالحين said...

ماشاء الله
بورك لكم في الموهوب وشكرتم الواهب ورزقتم برها وبلغت أشدها



اللهم اجعلها قره عين لكم جميعا

BinO said...

مبارك عليكم

إيمان الحسيني said...

ما شاء الله لا قوة إلا بالله
ربنا يبارك فيها يا جنة
وعقبال زواجك ورؤية ذريتك بإذن الله تعالى
اللهم آمين

جنـه said...

ربنا يبارك فيكم جميعا
ويرزقكم الذريه الصالحه
ويجعلكو دايما مجتمعين في الفرح
متشكره قوي قوي علي الدعوات الجميله دي

أسد مسجون said...

ما شاء الله لا قوة إلا بالله

بورك لكم في الموهوب وشكرتم الواهب ورزقتم برها وبلغت أشدها

أنسانة-شوية وشوية said...

بسم الله ما شاء الله ربنا يبارك لكوا فيها ويجعلها زرية مبروكة بإذنه
انا بنتى الكبيرة اسمها سلمى وهو رضيعة كده برده كانت قمر شبه سلمى بتاعتكوا كده ربنا يكرمكوا فيها وتشوفيها كده في الابتدائية زى سلمتى