Friday, July 6, 2007

خارج القاهره




السلام عليكم ورحمه الله وبركاته



اولا اسفه اني اتاخرت علي المدونه شويه



بس خدت اجازه شويه



اولا الاجازه كانت في الاول غصب عني



يعني مصيف تبع شغل اختي

لمده اسبوع



وانا لا بعرف اعوم ولا هنزل البحر

فهروح اعمل ايه

نكديه من يومي



المهم امي غصبت عليا

واخويا قعد يتحايل عليا


المهم سلمت امري لله

ورحت

كان المصيف لمده اسبوع في مرسي مطروح

وقبل ما اروح

كل ما اقول لحد انا رايحه مرسي مطروح

يحكيلي عن مناطق وشواطئ جميله


فقلت اروح اتامل في خلق الله شويه

واهيه فرصه اريح دماغي من كله


المهم كان سفر في الاتوبيس

لمده 7 ساعات


لكن البلد بجد جميييييييييله

وكل ما اروح مكان

اقول سبحان الله الذي ابدع في خلقه


فعلا ربنا سبحانه وتعالي جميل

لا يخلق الا كل جميل


المهم اني الحمد لله

رجعت الي القاهره امبارح


واول ما دخلت القاهره

كان نفسي ارجع تاني للهدوء وللجمال والنضافه والتامل


وماما قعدت تقول ايه الزحمه دي

فقلتلها هي دي مصر يا عبله وانا بضحك


كان اسبوع جميل


ودلوقتي عدنا للقاهره وللمدونه مره اخري


وقريبا مع بوست جديد


ان الله جميل يحب الجمال


انتظرونا


5 comments:

ma 3lina said...

حمد لله ع السلامة وفي انتظار البوست

BinO said...

حمد لله علي السلامة
والله أنا بحب مرسي مطروح جداً من علي بعد
:)
لأني مروحتهاش
ونفسي أزورها ان شاء الله
الجميلة جداً في هدوئها برضه
العريش
غير غير غير
:)

جنـه said...

باشمهندس ما علينا

الله يسلمك
قريب ان شاء الله ينزل البوست

جنـه said...

اخ بينو

الله يسلمك

مرسي مطروح جميله بشكل يبهر

انا اتحكالي عن العريش
بس ما شفتش

تيجي تبدل انا اروح العريش وانت مرسي مطروح
:)

امنية said...

حمد لله على السلامه
:)